Гарантії
На усі товари, куплені в нашому інтернет-магазині, поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів", від 13 січня 2006 року.
ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ, ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ.
У відповідність до статті 8 Закону, якщо після покупки товару було виявлено будь-який дефект, товар може бути обміняний або повернутий у наш магазин тільки в 3-х наступних випадках:
- якщо прострочений термін використання товару;
- якщо дефект взагалі не може бути усунутий;
- якщо після усунення, дефект виникає заново і його повторне усунення займає більше 14-ти днів.
ПОРЯДОК ДІЙ ПОКУПЦЯ ПРИ ВИЯВЛЕННЯ ДЕФЕКТУ АБО ЗАКІНЧЕННЯ ДІЇ ТЕРМІНУ ТОВАРУ:
- надати товар в інтернет-магазин, який передасть його для діагностики в сервісний центр офіційного дистриб'ютора товарів в Україні.
У разі виявлення товару з вичерпаним терміном дії, інтернет-магазин замінить товар, або в разі відсутності товару для заміни - поверне гроші Покупцеві.
- сервісний центр офіційного дистриб'ютора безкоштовно проведе діагностику товару і видасть відповідний висновок.
МОЖЛИВІ 3 ВАРІАНТИ ВИСНОВКІВ:
- Про те, що товар має механічні пошкодження - у такому випадку дія гарантії припиняється, і товар не можна обміняти або повернути.
- Про те, що товар не має механічних пошкоджень і підлягає гарантійному ремонту. В такому випадку сервісний центр приймає товар на гарантійний ремонт.
- Про те, що товар не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту.
У такому випадку інтернет-магазин робить заміну товару або за відсутності товару для заміни, повертає гроші Покупцеві.
ПОВЕРНЕННЯ АБО ЗАМІНА ТОВАРІВ ПРОВОДИТЬСЯ ТІЛЬКИ В ТОМУ ВИПАДКУ, ЯКЩО ВИКОНУЮТЬСЯ ТАКІ ВИМОГИ:
- присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку);
- товарний вигляд збережений - тобто залишилися заводська упаковка, всі ярлики, наклейки і інші пренадлеженості товару в незмінному вигляді;
- товар не був у використанні;
- в разі заміни простроченого товару - залишилася цілісною (не розкрита) заводська упаковка і залишилися цілими заводські пломбувальні ярлики і наклейки.
ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ, ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ.
У відповідності до статті 9 Закону України, товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів з дня покупки, якщо дотримані наступні умови:
- присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку)
- товарний вигляд збережений - тобто залишилися цілими заводська упаковка, всі ярлики, наклейки і інші пренадлеженості товару в незмінному вигляді;
- товар не був у використанні.
Сервісні центри:
«Медіко» ( ТМ Paramed )
м. Дніпро
тел.: 067-565-95-93 Дмитро
ТМ Longevita
тел.: 099-007-50-50 Олексій
ТМ Microlife
м. Житомир, вул. Київська, 56
тел.: 067-766-72-59
ТМ LD
м. Київ, бульвар В. Гавела, буд 8
Н\П № 6
тел.: 067-298-27-15; (044) 454-11-98
ТМ Omron
м. Київ
тел.: 067-305-22-13
Якщо буде необхідність передати прилад на сервіс – ФОП Рачинський М. М
м. Київ, відділення № 19
Отримувач: ФОП Рачинський Максим Миколайович
Код ЄДРПУО 2842501033
Тел.: 067-305-22-13
ПОРЯДОК ДІЙ ПОКУПЦЯ ПРИ БАЖАННЯ ОБМІНЯТИ АБО ПОВЕРНУТИ ТОВАР НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ:
- надати товар в наш магазин, який передасть його для діагностики в сервісний центр офіційного дистриб'ютора товарів в Україні.
- сервісний центр безкоштовно зробить діагностику товару і видасть відповідний висновок.
У тому випадку, якщо сервісний центр визначить, що товар не був у користуванні, і були дотримані всі вимоги статті 9 Закону України, товар може бути замінений або повернутий. Від рішення сервісного центру залежить, яка стаття Закону (8 або 9) застосовується до даного товару в даному конкретному випадку. Інтернет-магазин https://nika-dent.com.ua/ проводить обмін товарів і повернення грошей за повернені товари в суворій відповідності з Законом.